vinnaren av bloggtävlingen är..

ALICE! ni läsare har röstat fram Alice som vinnaren utav veckans bloggtävlingen! GRATTIS ALICE! :D ♥
jag är jätteledsen men som sagt så är min blogg helt cp just nu, så jag kan inte göra vissa saker, t.ex som lägga in bilder. men du får såklart ändå en länkning till din blogg Alice! ännu ett stort grattis!

deenie.blogg.se
deenie.blogg.se
deenie.blogg.se

gå in nu alla läsare på Alice blogg och BOMBA den med kommentarer och fortsätt följ den. jag lovar er, hennes blogg äger! :D


men från och med nu så lämnar jag denna blogg. men gå som sagt gärna in på min nya blogg; photoosbyanna.blogg.se och bomba den med komentarer! :D  KYSSAR!

photoosbyanna.blogg.se
photoosbyanna.blogg.se
photoosbyanna.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0