helium

Hejsan bloggen, hejsan läsare.
nu är jag hemma från täby och har precis ätit middagm och pluggat lite.
jag, elsa, lina och alex drog direkt efter skolan till täby för att köpa present
till nilla som ska ha fest på lördag. jag såg leon, dian och några andra där
så jag pratade lite med dom, trevligt :) men sen så träffade vi alice och isabel
där, då gick vi och köpte varsin heliumbalong. och gud vad vi hade roligt. iallafall
jag, haha. nejmen vi köpte typ fyra varsina heliumbalonger och så andades
vi in luften och pratade med massa andra som vi inte kände ;) sen träffade vi
phom, petter, jacob och adrian också. haha, superkul var det iallafall!

nu ska jag blogga lite till, sen ska jag gå upp och kolla på mitt nymålade rum,
och sen senare blir det andra avenyn, yees!

bara tog lite bilder ;)




kommenteraaaaa, kommentera, kommenteraaa meeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0