många dagar utan bloggning

hej allihopa!
ingen bloggning på jättelänge, jag vet. men har inte haft tid, tänkte berätta vad jag har gjort under alla dagar.

torsdag: klassresa! vi var på kastellet i vaxholm och körde typ små fångarna på fortet. haha men det var faktiskt riktigt roligt. sen åkte vi till en campingplats på en ö lite längre bort och var där och sov i militärtält.

fredag: badade och gjorde lite andra saker innan vi åkte hem. väl hemma åkte jag som sagt till tibble och hade två shower, riktigt kul!

lördag: fyra dansshower under dagen, på kvällen sov alice hos mig.

söndag: agnes g's mamma hämtade upp mig och alice klockan sju på morgonen tillsammans med agnes g och agnes f för att åka till västerås för det var SM. där var också amanda, ellen och johanna. vi körde grupp och par, för mig och alice i paren gick det inte alls så bra. och inte i gruppen heller. men dte kändes riktigt bra.
men tävlingen är fortfarande igång och ellen, jessica, agnes g, agnes f, karin, bella, viccis och belle är fortfarande kvar. så jag hejar på er tjejer!


men nu är jag hemma. funderar på att vara hemma från skolan imorgon för jag har ju gått upp tidigt varenda dag i veckan eftersom det har varit skola. menmen, det här blev ett riktigt långt inlägg. och jag kan tyvär inte lägga upp nya bilder. men ska be amanda lägga upp bilderna från idag så tar jag dom från henne sen. så länge får ni en otroligt fin låt!




såhär såg det ut på dansgolvet på tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0