andra maj

hejsan allihopa!
igår kunde jag tyvär inte blogga någoning för då sov jag hos Lina. vi hade det jättemysigt, först cyklade vi till en park och satt där och pratade lite. sen senare på kvällen cyklade vi hem till henne och kollade på hip hip hora och åt chips och godis och sånt ;) men imorse väckte hon mig klockan sju den skitungen och så kunde vi inte somna om.
menmen, nu ska jag alldeles strax åka till Alice. vi ska öva lite på våran pardans inför SM som är snart. sen ska vi ta en liten promenad och äta lunch ute någonstans och fota en massa. så det kommer komma upp på bloggen sen.
men vi hörs när jag kommer hem. puss!

idag är det 2 maj, grattis på trettonårsdagen amandaaa! ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

mimmi fyller också år idag :) kram<3

2010-05-02 @ 16:27:59
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0