tisdaag





det har varit sjukt fint väder ute idag. i skolan idag hände inget speciellt. efter skolan gick jag hem och gjorde mig iordning, sen åkte jag till laisings och dansade lite, haha. och nu är jag hemma och sitter och drogar JUSTIN BIEBEER! har inte så mycket att skriva så kan passa på att svara ellen.

ellen: JUSTIN BIEBER ÄR MIIIN!

svar; haha, ellen förrut fick du ha honom för dig själv. men tack vare dig så har jag börjat drogaaa honom lika mycket som du nu. så sorry men vi är två om det nu ;)



men nu ska jag iaf sitta lite till vid datorn, sen ska jag duscha och sen blir det sängen. imorgon är det sista dagen på den här veckan, GILLA

Kommentarer
Postat av: Alicee<3

vaddå tvåå???!!!! JAG DÅ?? <33333

2010-05-11 @ 21:47:12
URL: http://deenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0