thirsday is over


härlig låt

just nu
sitter jag och pluggar, ledsen men hann inte blogga direkt efter dansen
för olika anledningar, orkar inte skriva ner dom .. haha.
har egentligen inte så mycket att säga nu. ska snart gå och göra mig iordning och
krypa ner i sängen, ska upp typ klockan 6 imorgon för det är talangjakt i skolan
och det är jag, elsa, lina och några andra som ska presentera och så.
så måste lägga mig tidigt, haha. men vi hörs imorgon.

imorgon lite efter skolan skulle jag dra till täby och träffa
alice, amanda och agnes och köpa fler heliumballonger ;)
och här är en video från igår i täby när vi andra provade helium!


ledsen för så mycket text..

Kommentarer
Postat av: alexandra

men guuuuuuuuuuuud! la du upp den här? xd<3

2010-05-07 @ 23:34:22
Postat av: Lollo

haha. det låter skitkul! vart köpte ni dom?

kram<3

2010-05-08 @ 13:38:41
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0