måndag kväll, justin biebeeeer!

nu är jag hemma från dansen. förlåt för så dålig bloggning, som vanligt. men jag har
väldigt mycket med skolan och dansen nu och sådär. men ska försöka bättra mig.
har egentligen inte så mycket att berätta nu.

imorgon händer inget speciellt. klockan typ halv fem är det dans igen, yees! :)
men vi hörs. puss!

två utav mina bästa låtar! den längst ner är bäst tror jag, jag äääälskar dig justin biebeeer!



här är en väldigt söt video, spola fram till 2:43! men gud vad jag önskar att det där var jag!


oj förlåt så mycket justin bieber. men i love him.. :P det kommer nog bli en del om honom nu, vem vet.

Kommentarer
Postat av: Ellen

asså anna, han är min inse det..

Han är redan min blivande fästman...

DEN VIDEON ÄR INTE SÖÖT, FÖR HAAAN ÄRR MIIIIN x)

2010-05-10 @ 21:41:33
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: Lollo

japp det kan vi göra :) <3

2010-05-11 @ 07:24:55
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0