godnatt allihopa



just nu

jag är ledsen för så dålig uppdatering under dagen, men har så mycket annat nu. massor av skolan, dansen vännerna. så jag hinner inte riktigt med bloggen, därför kommer jag kanske inte blogga så jättemycket under vardagarna. men ska försöka :) nu har jag precis pluggat färdigt för ikväll. vi ska kunna alla länder och huvudstäderna i hela världen typ snart. vi ska ha prov på det.. hur ska det gå? :o
menmen, nu ska jag göra mig iordning, sen lägga mig i sängen och läsa igen. men vi hörs imorgon i think. fast efter skolan skulle jag, elsa, alex och lina dra till täby. men sen när jag komme rhem hörs vi. ha dte så bra. Puss!


ett roligt litet 'sömntest' jag tog från Agnes. :)
- Vad har du på dig när du sover? en jättestor tröja med micheal jackson på ;)
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Jag sover helst på vänster sida med kroppen in mot väggen.
- Hur många kuddar har du i sängen? oftast 2
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Det beror på vad jag drömmer, men ibland :)
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? inte vad jag kommer på just nu.
- Sover du med gossedjur? Nopp, slutade för typ ett år sen.
-Blir du trött tidigt på kvällen? Nej, jag är en 'nattmänniska.' haha, eller ibland om jag har gått upp tidigt.

Kommentarer
Postat av: AGNES

HAHA Anna jag tar alla testen från snyggareblogg.se

2010-05-05 @ 18:51:45
URL: http://agnesrebeckas.blogg.se/
Postat av: AGNES

ÅÅh Anna du är så sööt <3

2010-05-06 @ 14:53:06
URL: http://agnesrebeckas.blogg.se/
Postat av: Lollo

asså anna, du vet väl att det inte var prov på hela världen!! det har man ju inte ens i åttan typ. fast du kankse skojja, men aja europa är det iaf.



kram<3

2010-05-08 @ 13:42:44
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Lollo

det går inte att kommentera inlägget över så jag kommenterar här. det var många ni träffade i täbban ;)



kram<3

2010-05-08 @ 13:43:58
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0