bilder från klassresan

här kommer några bilder från klassresan, alla bilderna kommer från lollos och nillas blogg; littlesuns.blogg.se

precis framme i vaxholm, våra skor ;)



någras spegelbilder i en bil


jag och alex



några söta skuggor :P




på campingen där vi skulle sova efter kastellet, en bojj i vattnet (a)


lollo


alva


och en ''flytbrygga'' ute i vattnet


det där var inte alla bilder men jag valde dom finaste och så, haha. förresten, jag har blivit veckans blogg i söta Monas blogg. Tack så jättemycket! ♥

idag har ingenting speciellt hänt, jag gick till skolan idag iaf ;) men nu ska jag snart börja göra mig iordning så jag har det gjort. imorgon efter skolan ska jag träffa Agnes f, Johanna, Alice och Elin. vi ska typ till Agnes f's skola och göra en massa roliga aktiviteter och fika och så eller vad det var , haha. men vi hörs kanske senatre ikväll.
vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0