D A N S !

HEEJ!
föråt för dålig update både i fredags och igår. men som sagt var jag ju på danstävling i hallsberg! shiit vad det var roligt, önskar man kunde spola tillbaka tiden. fast trots att det var roligt så gick det inte så jättebra för mig och Alice i par. vi gick vidare 1 gång av 3 och fick ingen prick. samma i singeln för både mig och Alice. och i grupp gick det väl sådär. vi kom 7:a av 15, och vi var yngst av alla. så det var ganska bra iallafall :)

men däremot så kom älskade Amanda och Johanna tvåa i par! gud vad glad jag blev för deras skull. det har aldrig gått riktigt bra för dom på dom andra tävlingarna. och nu liksom så kommer dom tvåa och får både en varsin pokal och en prick, vilket betyder ett steg närmare silver. upp till mig och Alice! :) och sen i singel gick det ganska bra för alla i vår grupp föeeutom mig och Alice då, men vi är ju ändå i silver och har därför mycket svårare konkurans. menmen, Amanda och Ellen gick vidare ändå till semifinal och båda fick en prick. Så nu är Amanda uppe i silver i singel och Ellen har en prick i brons, och igår var bara hennes andra tävling i singel! shit vad glad jag är för er skull! GRATTIS! nu måste jag fixa lite saker innan jag kan blogga igen. för sen kanske jag ringer någon om jag orkar. men vem? :P aja, vi hörs, bilder kommer senare idag.

shit vad vi har förändrats :o vi har inte ens den där dansen längre. shit vad vi skämde ut oss! gud det är sjuukt! fast nu är iallafall bästa Agnes g med i gruppen också, så vi är 7 nu :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

varför skriver du inte på din nya blogg`? <3

2010-03-28 @ 16:03:46
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Ellen

Asså SNÄLLA !

Detta är P I N S A M T

2010-03-28 @ 20:30:17
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0