godmorgon


just nu

godmorgon snyggingar!

idag ska jag träffa ellen, trevligt! :) hon kommer till mig klockan tolv, och sen lite senare under dagen ska vi nog åka till täbban för att köpa dels new moon och sen lite kläder till på fredag. fick nämligen veta att det är en fest i vaxholm i storstugan då och ellen ill hemskt gärna att jag följer med henne, alice, agnes g och amanda. men det är dagen innan tävlingen i hallsberg, men festen håller inte på särskilt länge heller så det är bra.
nu ska jag bara borsta tänderna och skölja med flux. skriver mer innan ellen har kommit.
P U S S ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fläck på tröjan kanske??

2010-03-21 @ 10:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0