åmål tävlingen

shit, shit, shit det var typ tusen år sen jag bloggade :o men jag var ju som sagt på danstävling igår. och det gick faktiskt jättebra i paren för mig och alice. det var ioförsig det enda vi tävlade men ändå ;) vi kände redan innan vi skulle dansa att det skulle gå ganska bra för oss. och vi började dansa i semifinalen, sen gick vi vidare därifrån till final vilket gjorde att vi blev väldigt glada för dom tre andra tävlingarna i silver har vi kommit sist och näst sist. men nu har vi ändrat dansen och sådär så vi blev väldigt glada :)

sen när det var prisutdelning hoppades vi ju såklart på att iallafall komma trea, men tyvär gjorde vi inte det. men vi såg sen resultatet på några papper som satt uppsatta att vi kom på fjärde plats vilket betyder att vi är näst, näst näst bäst i sverige i vår åldersklass i silver, iallafall den här tävlingen :P och så fick vi en prick! vi har alltså bara en prick kvar, sen är vi uppe i guld :D
aja, nu ska jag inte skriva så mycket mer, men här under ser ni iallafall bilder från tävlingen :)

på bussen påväg dit




söta nette! <3




nettes lilla nalle, lika söt ;)

på tävlingen, lördag


madde sminkar sig :)



hanna och elin i deras singeldräkter


jag och alice fick ett par ursnygga skor att tävla i :)


våra UNDERBARA nallar :D


jag och alice precis efter semifinalen <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

fina bilder :D <3

2010-03-16 @ 15:26:50
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0