tuesday on skate

HEJ!
har inte bloggat alls bra idag. men jag har hållt på med min nya header som ni ser. blev inte alls lika nöjd med den som jag trodde, menmen. den får duga i nåra dagar nu iallafall.
idag har det varit en riktigt chill dag eftersom vi var och åkte skridskor med klassen idag och fick börja senare, och sluta tidigare. så jag kom typ hem halv 1 tillsammans med Elsa och Lina. vi gjorde ingenting speciellt egentligen, först satt vi bara framför teven men sen gick vi ut på min tomt litegrann ;)

nu ska jag kanske blogga lite till. sen ska jag sätta mig framför teven med min älskade katt!


haha, vår första grupptävling precis innan vi skulle gå in och dansa.
ni behöver väl inte skratta för mycket åt våra kläder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0