torsdag - balett

just nu är jag med Elsa. vi har precis ätit mellis, klockan fyra ska jag åka iväg till dansen. alice kommer inte på den idag eftersom hon är sjuk :( är så orolig att hon kommer vara sjuk på lördag då det är tävling i hallsberg. men hon lovade att hon skulle tävla ändå så jag får tro på henne :) skoldagen idag var iallafall väldigt rolig. våran lärare var på riktigt kärringhumör, hon fick typ damp på alla i klassen idag ;) sen hände det lite andra roliga, men personliga saker :P menmen, bloggar mer när jag ha rkommit hem från dansen och pluggat och ätit middag och sådär.
FAT KISS

lite konstig bild jag tog på katten nyss, fast tycker ändå den blev lite cool ;)

Kommentarer
Postat av: Alicee<3

jag kommer att tävla! JAG L O V A R !! <33

2010-03-25 @ 17:51:00
URL: http://deenie.blogg.se/
Postat av: Lollo

bilden var fin :) håller med chrisse var verkligen på kärringhumör, hihi :)

2010-03-25 @ 18:41:23
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0