torsdag 4 mars

sha!
min dag idag har varit perfekt. jag sov ju som sagt med alice igår till idag. under kvällen igår gjorde vi typ ingenting, kollade på film och satt och pratade :) sen idag övade vi lite på dansen, och åkte sen till täbban. där gjorde vi inte heller så mycket. gick mest runt, köpte smoothies och så.
vi såg även en ganska snygg kille när vi satt i några fotöljer med våra smoothies. han var typ 14, 15 år och efter en stund började han prata med oss. han frågade om mitt nummer och om massa saker. sen när vi skulle gå började han ropa efter oss. patetiskt!

menmen, nu ska jag stänga av datorn och sätta mig framför teven och bara mysa med min sötaste katt ♥ bloggar mer imorgon, då ska jag träffa lollo :) pyss!


har ingen bild, ni fick ju ändå många bilder i förra inlägget

Kommentarer
Postat av: alexandra

gav du honom ditt nummer ? :OOO

2010-03-05 @ 18:31:45
Postat av: anna

svar; nejdå :) <3

2010-03-05 @ 19:07:55
URL: http://byannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0