svar på kommentar från anonym..

fick en kommentar nyss från en anonym person som skrev det här som ni ser här under. eller anonym och anonyn, jag vet vem hon är.

Anonym: en fläck på tröjan kanske??

svar: för det första, jag vet att det är en fläck på den där tröjan men om jag skulle gå runt och bry mig om vad alla andra tänkte och tyckte hela tiden skulle det inte bli mycket gjort från mig. det betyder inte att jag går runt med smutsiga kläder, det var en liten fläck. för det andra så vet jag vem du är. jag har även sett dig gå runt med fläckiga adidaströjor . det här trodde jag faktiskt inte om dig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag skojja bara.. trodde inte du skulle bli så arg :'(

2010-03-21 @ 18:54:46
Postat av: Lollo

vem är det? får jag veta?

2010-03-21 @ 20:43:06
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0