redovisning

Nu har jag precis övat på en liten redovisning jag måste göra inför hela klassen imorgon, 32 personer :o shit, i'm scaary! haha nejmen som tur är så är det en kort redovisning om vargen bara ;) nu har jag inte så mycket att göra så jag tänkte läsa igenom allt det jag har skrivit i denna blogg sen jag stardade den. det låter helt sjukt, menmen. har man tråkigt så har man. men jag kommer skriva ett inlägg till innan jag börjar läsa :P vi får se om det blir något mer över huvudtaget ikväll. annars hörs vi mer imorgon efter skolan om jag hinner. ska ju åka till täby och träffa danstjejerna där, längtar sjukt! menmen, PUSS!


två tröjor från kandeeshop.se som jag verkligen fastnade för. vill ha dom!


Kommentarer
Postat av: Lollo

dom va jättefina, sånna där grejer är kul om du kanske visar och skriver om :)

kram<3

2010-04-01 @ 15:33:05
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0