asos





väldigt fina armband från asos.

nu
sitter jag här och äter vaniljglass, mums! ;) har pluggat väldigt mycket ikväll som sagt. har precis städat klart mitt rum som tog typ 2 timmar :o pluggat typ fyra sidor i matte, ett arbetsblad i so och så har jag gjort en bilduppgift. så nu är jag ganska slut. imorgon ska jag iallafall bara laga ett rejält bra mellanmål och pasta med skinksås till middag till hemkunskapen, sen på söndag ska jag laga ett bra frukostmål :P så det blir inte så jättejobbigt, fast jag har ju ioförsig tre nationella prov jag måste göra under skoltid, men det är ganska kul ändå tycker jag.
våran lärare skulle försöka fixa så att vi kunde göra iallafall ett av proven på torsdag tror jag.
aja, nu tänker jag bara glömma skolan ett tag :P orkar inte blogga mer heller,vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0