pictures from the dance competition

som ni kan se så kommer det upp bilder både från i fredags och i lördags :)

fredagkväll och lördag morgon på bussen påväg dit.
amanda våfflar mitt hår

jag och susanna framför teven :)

i bussen, johanna




agnes f och agnes g


ganska nära hallsberg, roligt väder ?


gooodis

amanda lekte lite med kameran :)


jag


på tävlingen, ellen!

alice

amanda och johanna precis efter prisutdelningen!





jag efter singeln

amanda och alice






på bussen hem, jag!



vi stannde och köpte glass!





ja, det var det :) som ni ser blev det typ tuusen bilder, haha nejmen det är väl kul ? videos från tävlingen däremot kommer upp senare ikväll, eller i värsta fall imorgon. nu ska jag typ ta något att äta, sen bara chilla och packa väskan inför imorgon :s

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gud vad fiiiiiina ni e!!! <3



Men vrf blev det strul med den andra bloggen?

Vem är susanna?

kram<33

2010-03-28 @ 19:59:09
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Lollo

ja nu vet jag :) vi ses i skolan i morgon! <33

2010-03-28 @ 20:22:44
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coola ni var då! Ser ut som om ni har haft kul.

Alltid kul med bilder!

2010-03-28 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0