monday


jag kan inte sluta älska dig!

hej bloggeeen!

nu är jag hemma från dansen och har ätit klart för en stund sen. är just nu väldigt trött eftersom jag haft två danspass på raken, disco och jazzfunk. och disco är väldigt ansträngande kan man säga. men det är iallfall det roligaste som finns. fast jag hatar verkligen min placering på jazzfunken. får stå längst bak under hela dansen typ :o och vår lärare sa att vi skulle byta platser ofta, sure..

menmen, ikväll ska jag verkligen försöka lägga mig tidigt. fast kanske inte tidigt för imorgon ska våran klass åka skridskor i skanskahallen typ hela dagen. vi ska samlas utanför klassrummet 8.40 vilket betyde ratt jag får en liten sovmorgon imorgon, sen slutar vi även typmer än en timme tidigare! nu ska jag inte trötta ut er mer, kanske bloggar mer senare. annars blir det imorgon.
KISS

anmäl er till fototävlingen, annars struntar jag i den

Kommentarer
Postat av: Lollo

vad sööt!

2010-03-23 @ 17:02:50
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0