långt inlägg


tagen från ellens blogg när hon var i egypten. dom hade vikt handdukarna till svanar ;)

hejhej bloggen,
nu har lina precis gått hem. jag var innan med elsa också, vi pluggade tillsammans. eller jag vet inte riktigt om man kan kalla det för plugga. hon och lina satt och skrattade hela tiden. dom skrattade åt typ det här nedanför:
lina: - katjakaj och bentebent!
elsa: - hahahahah! jag tycker vi ska byta samtalsämne till åsnor
lina: - nej. men elsa, jag ser ut som en åsna!
elsa: - haha!
lina: - du är en elefant med stora öron.
elsa: - hahahahahahahahah! stora öron!
jag: - ?  var tysta!

haha, nejmen jag fattar bara inte att dom kan skratta åt det där? jag kanske var lite för tråkig, men jag ligger typ efter med ganslka mycket i plugget eftersom jag har varit borta, så jag måste verkligen gå in i arbetet när jag väl jobbar med det.

aja, nog med det. nu ikväll ha rjag inget speciellt för mig så jag ska passa på att rita en bild till ett skolarbete, sen måste jag städa rummet till hemkunskapen -.-
imorgon måste jag laga middag till hela familjen och skriva av linas hemkunskapshäfte. sen i helgen ska jag laga frukost till familjen osv..
jag ska iallafall lova mig själv att försöka vara klar med allting jag hänger efter på tills på måndag. det är inte så jätte, jättemycket egentligen. det här blir inget roligt inlägg, menmen. vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv. haha ja det är vi faktiskt.



Sånna där fanns det i huset vi bodde i, i USA också fast då var dom vikta till elefanter och grodor ocså :) hihi <33

2010-03-09 @ 19:06:29
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0