hemma!


bara tog nån bild, det är nåt annat än i thailand det..

tjatja bloggen ;)
nu är jag hemma igen!. gud vad flygresan hem var jobbig! aja, nu är jag hemma iallafall.
jag vaknade nyss, tro det eller ej. brukar ju vakna vid typ 10 annars :o men tidsskillnaden är ju 6 timmar, så i thailand nu är klockan tjugo över 2..

idag vet jag inte vad jag ska hitta på. funderar ändå på att bara vara hemma och ta det lugnt. eller så ringer jag nån? saknar alla OTROLIGT mycket! men nu ska jag iallafall bara vänta på pappa som snart kommer hem med lite frukost. shit vad jag är hungrig, har inte ätit sen klockan 4 på dagen igår. men jag bloggar mer sen iallafall. och då kommer även en BILDBOMB med bilder från thailand! :)
puss på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0