hemma igen!


hej bloggen.
nu har jag precis ätit middag och sitter nu och lyssnar på lite skön musik.
dagen idag har varit rolig. avatar var väldigt bra, den filmen rekomenderar jag verkligen! den var dock ganska lång, men väldigt bra.

innan vi åkte till täby satt vi lite vid datorn, åt lunch och fixade naglarna, bilder på mina naglar kommer senare :) sen fick vi skjuts av min mamma till täby. och sen efter filmen gick vi runt lite i täby innan elsas mamma skjusade hem oss. egentligen skulle jag åka med pappa och mamma till mormor och morfar, men det blev inte så.
nu ska jag gå och fila mina naglar litegrann, sen tar jag kort på dom och laddar upp det på bloggen ;)
vi hörs snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0