förlåt..

..för riktigt dåligt uppdaterande dom senaste dagarna. men ärligt talat så har jag faktiskt inte så jättestor lust att blogga längre. dels för att jag typ inte har några läsare i bloggen och därför får jag inga kommentarer, och sen bara för att jag inte har lust liksom - haha.
men jag ska verkligen tjata på ellen och säga att hon MÅSTE länka åt min blogg i hennes blogg, och då när hon har gjort det så ska jag verkligen försöka uppdatera flera gånger om dagen så att jag får lite kommentarer också ;)

menmen, nog om det. idag är det ju torsdag vilket betyder - balett -.- det är inte det bästa man kan dansa men idag så började vår balettlärare iallafall med dansen :) shit, asså kan inte fatta att det är typ vårshow snart :o ser verkligen fram emot det iallafall!
imorgon ska jag till tandläkaren också, bajs! hatar att vara där, det är fan läskigt - haha! nejmen jaja, man får hoppas på det bästa. sen efteråt ska jag träffa tjejerna i tibble för att gå på workshop. det blir däremot roligt. aja,
men vi hörs senare, PUSS

har verkligen bildbrist just nu :o måste, måste börja ta mer nya bilder på mig själv! aja, en bild på min sötaste katt i höstas ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

ska inte du vara med "gänget" idag? jag kan inte vara med för jag är sjuk.



Men anna om du läser fokis blogg har du väl sett (stavas?) att hon har gjort en video om hur man får fler läsare och det har även andra stora bloggläsare också gjort och två av dem punkterna eller sakerna är: mycket bilder och inte för mycket text så man inte orkar läsa.



om jag kommenaterar din blogg får du gärna kommentera nillas och min :) kram<3

2010-03-19 @ 08:48:47
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0