förändringar

jag har bestämt mig för att från och med imorgon ska jag:

♥ vara aktiv i bloggen! alltså uppdatera minst 3 inlägg om dagen (på vardagarna)
♥ börja med tävlingar. veckans blogg och gissa bilden och så. och även 'dagens låt', och 'dagens fråga'. så att det liksom inte bara blir om min dag satsäga ;)
♥ börja kommentera andras bloggar, det är ett måste!
♥ många nya bilder, också ett måste.

hade inte så mycket att skriva om, hihi. men det har jag iallafall bestämt mig för, jag vet att jag har sagt det ganska mycket nu på senaste tiden, men nu SKA jag verkligen! vill ha högre statistik ;) hoppas det kan locka mer läsare!
nu måste jag iallafall gå och lägga mig innan jag somnar sittandes, hugs and kissies!


Kommentarer
Postat av: Alicee<3

jag känner mig lite dum att jag typ aldrig komenterar din blogg så jag ska börja med det nu!! :D <3

2010-03-21 @ 10:32:30
URL: http://deenie.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; ska försöka att blogga mer men jag är lite upptagen just nu :(



tack så mycket! <3 älskar din blogg också!! :D <3

2010-03-21 @ 10:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0