det här kallas rubrik...

nu har jag typ ingenting att göra. ska nog stänga av datorn och börja plugga lite till på engelskaprovet imorgon, sen ska jag kanske t.o.m börja göra mig iordning för kvällen. vi får se, hoppas nu att jag får åtminstonde några fler kommentarer. för statistiken är ovanligt hög, men börja kommentera nu för fan :D
sussa sött!



måste bara ge er läsare ett boktips. det var längesen.
tommy och flisen serierna tycker jag ni verkligen borde läsa!
jag har inte läst någon av dom här böckerna nedanför men jag
har läst 2 andra tommy och flisen, kidnappare på nätet
och hotade till livet. båda var jättebra och man
dras verkligen in i sammanhangen och har svårt för att lägga ifrån
sig boken ;) LÄS DOM!


Kommentarer
Postat av: Lollo

har du gjort något boktips någon gån förut?

Hur många besökare har du? svara ärligt, det gjorde ja när vi hade frågestund (om du vill).:) <3 svara gärna :D kramar<33

2010-03-19 @ 08:50:57
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Lollo

har du gjort något boktips någon gån förut?

Hur många besökare har du? svara ärligt, det gjorde ja när vi hade frågestund (om du vill).:) <3 svara gärna :D kramar<33

2010-03-19 @ 08:51:30
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Lollo

det finns inte så mycket att kommentera utom bilder så det blöir svårt när det inte kommer s mycket bilder :/ fast jag har också varit lite dålig med det på sistonne så båda vi får nog bättra oss på det :) kramar<3

2010-03-19 @ 08:53:47
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0