dålig uppdatering


bild från i somras, en BIG saknad!

ganska nytagen bild på mig och alice

förlåt
för dåligt uppdaterande idag. men jag har helt enkelt haft fullt upp, det var ju som sgat skola idag, den var helt okej. sen efteråt var jag tvungenm att plugga sen hade jag dans :) dagen idag har iallafall varit rolig. jag vet att juag sa att jag skulle bättra mig med bloggandet, men jag försöker verkligen. men det är mycket roligare om ni kommenterar. just nu får jag inga kommentarer alls och det är nog lite därför jag inte bloggar så ofta tror jag. jag vet att det inte är kul för er att kommentera när jag inte bloggar heller. men alla får anpassa sig nu ;)

nu ska jag precis göra mig iordning och gå och lägga mig, är så himla trött på morgonen. men vi hörs imorgon i think. som sagt, ni lovar, ni ska bättra er! jag lovar, jag ska bättra mig! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söta nu e!

2010-03-09 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0