bildbomb från första veckan i thailand



















1. jag i taxin påväg till arlanda
2. jag på flygplatsen i thailand, trött!
3. drinkar som vi fick när vi kommit fram till hotellet
4. jag i poolen första dagen
5. jag står på händer :)
6. en del av den ena poolen, det fanns 6 pooler
7. jag på la tasca (resturang)
8. en citron på ett glas ;)
9. utsikten från vårat rum på hotellet
10. ett berg precis bredvid hotellet
11. jag hoppar i poolen
12. jag vid stranden
13. mina fötter i sanden på stranden :p
14. en våg
15. ännu en bild på utsikten från vårat rum, på några palmer
16. jag och mina syskon fick masage av proffs ;) oljemasage
17. det lilla 'skjulet' där dom maserade


ja, där var bilder från första veckan :) det kommer mer än dubbelt så måna bilder imorgon eller senare idag från andra veckan i thailand. gud asså när jag ser dom här bilderna så längtar jag tillbaka otroligt mycket! menmen.
nu ska jag äta lunch, våfflor mums! eftersom min syrra fyller 14 idag :) men vi hörs, p u s s h e j !

Kommentarer
Postat av: Alice

faan vad skönt det verkade! men det är bättre att du är tillbaka, för som sagt har jag saknar dej OTROLIGT MYCKET! :D <33

2010-03-02 @ 18:43:54
URL: http://deenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0