bildbomb från andra veckan i thailand






















1. vid stranden
2. havet framifrån
3. havet från sidan
4. en blomma i en askkopp, dom hade t.o.m försökt att göra det fint där :)
5. askkoppen
6. jag vid havet
7. jag vid havet
8. jag vid havet
9. jag i solstolen vid poolen
10. vid havet. man kunde ligga i sängarna och få masage på stranden
11. en gammal båt vid stranden
12. en buse :p
13. en liten 'bäck' nära stranden
14. ett minne för dom som dog i flodvågen i thailand år 2004
15. vid stranden igen
16. gamla båtar vid stranden
17. vid stranden, fats lite längre bort där det inte var så jättemånga som badade
18. jag på vår ballkong på hotellet på kvällen
19. en elefant prydnad nere vid poolen, eftersom elefanten är thailands landskapsdjur
20. jag på thailands flygplats påväg hem

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuuud, det ser superskönt och mysigt ut. man längtar verkligen till sommaren när man ser bilderna! <33

2010-03-09 @ 14:28:06
Postat av: Lollo

kommentarerna du fick nyss var från mig, Lollo! :) <3

2010-03-09 @ 14:28:59
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0