åmål here i come!

hejhej!
nu har jag precis ätit lite mellis och sitter och kollar på extreme home makeover, eller det är paus nu så jag passar på att skriv alite under pausen ;) om en halvtimme ungefär ska jag åka till laisings och ta en 'speciell' buss till oss tävlingsdansare, för vi ska iväg till åmål och tävla! :D har inte pratat nånting om det men jag gör det nu iallafall. just nu är jag inte så jättetaggad, som vanligt innan tävlingarna :P men hoppas det kommer (a) hinner inte så mycket mer nu, men ni måste heja på mig och alice eftersom vi tävlar par tillsammans.
puss snyggingar vi hörs på söndag!

tävlingen i tibble då jag och alice kom trea, vilket gjorde att vi kom upp i silver ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

4 i åmål right ? :D <3

2010-03-14 @ 10:50:28
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0