världens bästa fredag igår!

hejhej .
har nyss ätit klart och sitter nu och kollar på klipp på youtube. Som jag sa igår sov jag hos Elsa då med Lina och Alex. Gud vad roligt det var. Vi åt middag, pratade, såg på titanic och så. Shit asså jag har alltid trott att titanic är jättetråkig, men nu är det typ min favoritfilm ;) Men den var ju väldigt sorlig, jag och Alex grät jättemycket i slutet (a) ;) . Sen idag iallafall såg vi till att vara i skolan klockan 10, det var egentligen en ganska skön dag jämfört med dom andra dagrarna, men ändå tyckte jag att det var jättejobbigt. Först jobbade jag lite i klassrummet, sen gick jag och Elsa runt i skolan istortsett hela dagen och provade litegrann hur det var på en kemilektion, fast vi var ute och åt korv också till lunch. Några lärare hade fixat krovar till alla i skolan.
Efter skolan gcik jag och Lina med Elsa hem och fixade ansiktsmask ;) , det var faktiskt första gången jag testade det och det var väldigt roligt. Men sen efter ett tag kom några andra och frågade om vi ville åka skridskor med dom, så då gick vi med och åkte.

Nu blev det här ett långt inlägg, huvudverken har försvunnit och jag är inte lika trött längre som tur är. Det funkar inte att lägga in bilder just nu, därför visar jag en fin tröja från bubbleroom. men jag uppdaterar mer snart, så vi hörs..♥


vill ha nu i vintervädret! ;)

Kommentarer
Postat av: Elsa

HAHA! bra att du tyckte att det var kul!!!!!!!!!!<333:)

2010-01-17 @ 19:02:00
Postat av: Elsa

bra att du tyckte att det var kul!<333:)

2010-01-17 @ 19:05:09
Postat av: Lollo

Vad kul, jag skulle också vilja se titanic! :D

Kram<3

2010-01-19 @ 18:48:53
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0