kväll

Hej bloggen. Hej läsare.
Har inte kunnat blogga förrän nu, det var något krångel med blogg.se  -.-  Men nu har jag iallafall ätit middag och kollat på en långfilm med min sötaste katt :) Var ju som sagt med Lina idag. Det var jättemysigt, när jag kom dit satte vi oss och läste lite. Och åt lunch. Sen gick vi ut en promenad med hennes mormor och morfars hund. Åh hon är så himla söt, och så har världens finaste namn också, ANNA :D  Haha, nejmen det var roligt iallafall. Fast det var fruktansvärt kallt. Mina ben höll seriöst på att frysa fast i marken :o
Innan vi gick hem drog vi till ica och köpte lite godis, sen gick vi hem och satte oss och läste igen ;) Sen spenderade vi i stort sett tiden framför teven.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska kanske ta lite dagens outfitbilder som jag sen kommer ladda upp. talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0