tuesday, dagens outfit

gammal bild, men så ser jag ut idag iallafall :)
Stor randig tröja - Gina Tricot
Vitt linne - H&M
Svarta tights - Gina Tricot


Hej cuties!
Nu har jag pluggat färdigt för idag och sitter och lyssnar på lite skön musik. Ska snart äta middag. I skolan var det som vanligt, några killar håller på att kittla mig och Alex typ hela tiden,hah det är roligt :) fast sen så är våran klassföreståndare tillbaka nu, tyvär -.- usch, nu blir det ordning på klassen igen. hih tycker inte om det :p Menmen, efter skolan gick jag och Lina hem till Elsa för att hämta några papper och min mössa, men det blev satt vi stannade där och åt mellis. Hon mådde tydligen ganska bra ändå ;)
Men jag bloggar mer senare ikväll, innan andra avenyn börjar :)  pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0