tisdag

hejhej
nu är jag hemma ifrån fängelset - haha . Nejmen det var inte alls roligt i skolan idag. Vi hade vikarie och vi ska ha det hela veckan, och det gör så att våran klass blir världens jobbigaste klass, så det var lite jobbigt. Men när vi slutade klockan 2 åkte jag skridskor med Lina, Elsa, Pernilla och Filippa. Eller det blev inte så mycket skridskor för min del för Alex hade inte tagit med sig några så jag stog och pratade med henne istället. Sen gick jag och Lina med Elsa hem och åt mellis och pluggade lite, sen hämtade mamma mig ;)

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, men vi hörs senare. pusshej
p.s fortsätt fråga frågor i frågestunden :D

Tävling snart!
Bilden är tagen från kalmartävlingen.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Heej! Jag håller med om att det var skitjobbigt och tråkigt med vikarie!! Men du e jättfin på bilden och alice med!! ;) Kramar <33

2010-01-19 @ 19:07:23
URL: http://littlesuns.blogg.se/
Postat av: Lollo

Heej! GUd jag har typ kommenterat alla dina senaste inlägg, haha. Men jag antar att du tycker det är kul :D säg till ifall jag ska sluta. Kramar<33

2010-01-19 @ 19:11:30
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0