the day before the day after yesterday

Hola!
Nu har jag packat klart alla saker jag behöver ha med mig till Elsa ikväll. Gud vad roligt vi kommer ha det ;) Ska snart iallafall åka iväg till Täby centrum och ta twinrix spruta, sen ska jag be mamma släppa av mig vid gympasalen där Elsa har träning, där ska jag träffa Alex och Lina också så går vi tillsammans hem till Elsa och firar henne och som sagt så sover jag hos henne också. Därför kommer inte jag kunna blogga något mer ikväll, och imorgon ska jag till skolan,  har glömt bort vad det heter , men det är iallafall en obligatorisk dag för eleverna :p Men det blir inte så länge, vi börjar klockan 10 och slutar 1 tror jag. Men bloggar mer imorgon när jag kommit hem, pussen och kramen!

gammal bild, tog från Alice


p.s fortsätt kommentera

Kommentarer
Postat av: Lollo

vad kul!! VI sov också över :) Du kan läsa det i vår blogg. (Inlägget heter "stort inlägg")

Kram!!

2010-01-19 @ 18:45:50
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0