svar på tal

Har du en pojkvän? Nej det har jag faktiskt inte, men skulle gärna vilja ha en ;)

Hur många killar har du haft? Oj, haha det är ganska många. Skulle säga runt 5-7 killar. Men det har aldrig varit riktig kärlek, bara sådan här ''tillfällig kärlek''

Vad är din favoritmat? Jag har inte riktigt någon favoritmat, tycker om väldigt mycket men tacos, blodpudding och potatisbullar är några favoriter.

Favoritfrukt? Hmm, kiwi tror jag :)

Favorit killkändis? Hahah, vet inte vad han heter men han som spelar Jack i Titanic :p

Favoritsmink?
Alltså det jag använder mest är mascara och foundation, så det är väl mitt favoritsmink

Favoritdag under hela 2009? Ja.. jag tror inte jag har haft någon favoritdag precis men jag har haft dagar under år 2009 då jag har varit väldigt glad :)

Favoritaffär? Det beror på om jag ska handla kläder eller smink. Om jag handlar kläder föredrar jag GinaTricot och H&M, om det är smink så föredrar jag Kicks.

Favoritfärg? Oj, limegrön eller ljusrosa :) Dom är fina!

Favoritdjur? Hund och katt definitift ;)

Favoritblogg? Jag har ingen favoritblogg, men dom bloggar jag läser mycket är alla mina vänenrs bloggar och Kissies

Favoritårstid? Sommar! Dels för att jag fyller år då och sen för att det är vaaarmt ute :D

Vila klädaffärer handlar du mest i? Det är som sagt olika på vad det är jag ska ha, men jag tror nog att det är GinaTrcot och H&M

Har du mest vänner som 98, 97, 96? Både 98:or och 97:or lika mycket tror jag. Men nästan inga 96:or

Vad ångrar du mest? Det vet jag faktiskt inte, kanske att jag aldrig vågar göra saker när det gäller kärlek och sånt :p

Hur mycket tid lägger du ner på skolan? Nja, själv tycker jag att jag lägger ner ganska mycket tid på det.

Tar du plugget seriöst? Japp, det gör jag faktiskt :)

Kan du lägga upp fler bilder i inläggen om det går? :D Ja, självklart så kan jag. Men det är det att isåfall blir det kanske gamla bilder, eftersom jag har ganska mycket med plugget och kompisarna nu och hinner inte precis ta kort. Men självklart ska jag göra det, ska även försöka att lägga upp nya bilder :)

Vem är den speciella du pratar om i dina inlägg? ;)
Jadu, det är min ''stora kärlek'' :p Vet inte om jag kan säga det bättre än så.. ;)

Hur tror du det kommer gå på tävlingen? Jag tror det kommer gå ganska bra för gruppen faktiskt, eftersom vi har kommit på nya steg och allt. I paren känns det också ganska så trygt, men jag är väldigt orolig för singeln. Men det går säkert bra, med lite självförtroende så ;)

Kommer du glömma bort min födelsedag? (a) Absolut inte! Jag åker nämligen till Thailand då så jag ska ringa dig på dagen innan vi åker nattflyget och gratta :D <3

Vad tycker du om plugget? Jag tycker om skolan, kanske inte exakt alla lektioner och så men vissa, t.ex svenskan och musik och så :)

Vem av dina vänner har du känt längst?
Det är Alva. Är inte så mycket med henne längre, men ibland :) Hon är världens sötaste människa (a)

Glass eller godis? :) Hmm, godis ;)

Vem tycker du om mest i din klass (killar only)? Oj, herregud tycker inte om någon i klassen, men jag har väldigt bra killkompisar däremot, den killen jag pratar med oftast och är med litegrann och sådär är Patrik :)

Vad använder du för hårspray?
Brukar faktiskt inte använda hårspray. Om jag gör det fårjag typ alltid låna någons (a) ;)

Vad är det bästa köpet du köpt under hela 2009? Ingen aning faktiskt. Har bara köpt typ kläder och sånt vad jag kommer ihåg

Vad har du för bakgrundsbild på den dator du sitter vid just nu? Typ en bild på några klippor med vatten runt om ;)

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

heej. Hihi det är roligt att ganska många undrar vem din "stora" kärlek är.

Föjer du kissies blogg verkligen?? :P

Asså jag är också lite med patrik och så även fast han kasnke inte direkt är så "cool" precis så är man lixom ganska så mycket med han ändå. :)

Men asså anna ni är verkligen sjukt bra på att spela!! Låten var också jättebra och ert namn eller vad man ska säga låter lixom coolt, jag trodde lickom att det var något som hette så på något annat språk eller nått! :) Så ni får inte sluta med det ni gör!! Kramar på dig!! <3

2010-01-21 @ 16:15:00
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0