så var det fredag igen

Hello cuties!
Now i'm home. Gud det var jätteskönt att få dansa av sig lite. Fast asså shit det är tävling om två veckor :o
Måste verkligen öva på singeln och på paren, dom känner jag mig lite osäker på. Men iallafall, var ju som sagt i täby centrum. Det var jätteroligt, fast vi hittade inga tröjor till gruppen. Men vi ska kolla på Laisings igen och se om det finns några bättre tröjor där. Klockan halv fem eller nåt sånt gick vi och mötte Johanna så gick vi hem till Amanda och testade och våfflade mitt hår :) Det blev väldigt snyggt faktiskt. Lägger in en bild på det senare ikväll.

Sen tog vi bussen till Tibble och dansade där till typ kvart över sju. Så ska snart äta middag, sen sätta mig framför teven med godis, om vi har något :o och myysa ;D
Men bloggar mer sen iallafall, tror jag :p Annars blir det imorgon och så kommer bilden upp då också. PUSS


Kommentarer
Postat av: ellen

anna ofta man inte gillar helgen :O <3

2010-01-29 @ 22:10:38
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0