rubrik?


Nytagen bild ;)

Har inte hunnit blogga på typ tusen år känns det som, men jag har ärlig talat inte hunnit, men jag lovar att jag ska bätter mig.
Idag var dagen i skolan väldigt rolig, inte alla lektioner, men på rasten så ägnade jag, Alex, Lina och Elsa till att ''reta'' niorna - haha :p . Sen när det hade ringt in och när jag och Alex stog vid våra skåp kom typ alla nior in i vår hall och började snacka med oss ;) Fast sen kom vår cp lärare och sa till dom att gå -.- Fan , vi får aldrig ha kul för henne seriöst! Aja, efter skolan gick jag med Elsa och Lina hem och stekte pannkakor, det gick inte så jättebra i början, men goda var dom iallafall :) Sen gick Lina hem och då ägnade jag och Elsa tiden till att städa hennes rum, sen satte vi oss och slöade framför teven, som belöning (a) :p Menmen, uppdaterar mer ikväll om jag hinner.

Kvällens planer:
* läxa, glosor
* äta middag
* duscha
* blogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0