pluggpluggplugg


Hejhej, nu har jag kommit hem från Lina. Hjälpte henne att plugga lite medans vi såg på Ghost Whisperer. Det gick inte så jättebra, men ska fortsätta plugga senare. Måste nämligen göra både no-läxan och matteläxan och dom är väldigt jobbiga sa Elsa. Ikväll klockan nio blir det iallafall andra avenyn, trodde det gick igår men dom har tydligen bytt dag så det går på onsdgar istället.
Men som ni kanske märkt idag så var det typ värsta snöstormen. Så på rasten när jag, Alex, Lina, Elsa, Lollo, Vippan, Alva och några fler var ute kunde man knappt komma fram för det blåste och snöade så mycket, och jag hade ingen mössa på mig så fatta vad kallt det var! Och stackars Alex hade snö i hela skon -.-
Sen idag efter lunchen tog jag, Alex, Lina, Lollo, Alva och Vippan med oss lite cornflakes och varsitt knäckebröd från matsalen. Och så kom våran cplärare och skällde ut oss, eller hon skällde ut Alva, Lollo och Lina. Sen frågade hon oss andra om vi hade tagit något, då sa vi nej. Men sen tog hon upp det på lektionen och allt, bara för lite knäckebröd liksom -.-


Aja, bloggar mer sen efter maten eller innan om jag har tid, kyss på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

hej. ja eller hur hon blev dampsur på oss!!!! sööt bild!! <3

2010-01-27 @ 20:22:36
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0