om mig

Namn: Anna Aglinder
Piercing: I öronen
Smeknamn: annis
Syskon: storasyster, tvillingbror
Sysselsättning: lyssnar på musik
Hårfärg: blondt
Ögonfärg: blåa
Favorit färg: rosa och limegrönt
Favorit maträtt: tacos
Senaste låt du hörde: Joan Osborne - one of us
kramade: Alex <3
Person du träffade: syster
Person du fick sms från: lollo
köpta saken: vet inte
person du pratade i telefon sist: busringning, vet inte vem :p
mat du åt: lunch
dricka: mjölk
Känsla: lite deppig
Glädje: musiken
ilska: privat ;p
djur du träffade: mina marsvin, världens sötaste <3

Senaste person som du var ute på stan med:
Minns inte
delade drink med: Minns inte det heller
Skällde på dig: syster
Skrattade åt: Alex x)
blev glad av: Alex och Elsa

Kärlek:
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Japp, ibland.
Är du kär: jaaa :D
Har du varit kär fast inte berättat det för personen: ja, vem har inte det?
Vart tillsammans med en fast inte varit kär i den: ja, i yngre ålder ;)
Varit kär på riktigt: ja, såklart
Playat något: nej gud nej!
Med ditt hem:
jag älskar mitt hem :)
I din skola: vänner, och den ''speciella''
Med dina kompisar: dom är min glädje och mitt liv! <3
Med din familj: yes
I ditt liv: Jag tycker om mitt liv :)
I dansgruppen: ÄLSKAR!

Övrigt:
Vad ser du om du tittar åt höger:
min säng
morgon eller nattmänniska: nattmänniska
Är du kittlig: skojar du eller :O
Snarkar du: när ja är förkyld :P
Hur många kuddar sover du med: två
Vad drömmer du mest, mardrömmar eller lyckliga drömmar: olika, men lyckliga tror jag (a)
Vad för väder är det hemma hos dig just nu: Grått, kallt.. tråkigt
Sista du sa högt: sjöng till låten, minns inte vilket ord jag sa sist :p

Kommentarer
Postat av: ellen

hihi, den listan jag gjorde för länge sen :P <3

2010-01-26 @ 18:42:23
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0