lördag - förkyld :S


Otroligt gammal bild, men tycker ändå den är ganska fin så den bjuder jag på nu :)

Nu har Alex och Elsa precis åkt hem. Som sagt så skulle ju kanske jag och Elsa sova tillsammans, men hon fick tydligen inte för hennes mamma hade typ vunnit något pris eller så och ville ha henne hemma. Sen så är jag lite förkyld också som jag sa förrut, så det får väl bli någon annan dag då :) Nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik, ska snart gå ner till mamma och se vad det blir för mat. Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, sitta och deppa. Hahah nejmen det blir väl datorn och teven som vanligt. Och imorgon ska jag nog träffa Alex och Elsa och kanske Lina igen, hoppas bara inte min förkyldning är värre imorgon :o Men vi hörs senare, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0