kvällsbloggning

Förlåt, fastnade vid facebook och youtube förrut så hann aldrig blogga, typsikt mig :s
Menmen, bloggar om min dag nudå ;) Vi jobbade typ med kostcirkeln idag? Vi har nämligen precis börjat
med hemkunskap, så det här med kostcirkeln var första lektionen om det. Sen hände inget speciellt.
Lina och Elsa följde med mig hem när vi slutade skolan, vi åt mellis och kollade på andra avenyn på datorn, på
det avsnittet som gick igår ;) Andra avenyn fan luugnt :D

Nejmen vi hörs senare ikväll eller imorgon. Apropå imorgon, då ska jag dra till täby centrum med Alice, Amanda, Agnes f och Agnes g. Vi ska kolla efter tröjor till gruppen, tyvär kunde inte Ellen och Johanna vara med men vi ska skicka ett mms till dom om vi hittar några bra, så får vi pengar av dom så köper vi isåfall ;)
Vi kanske går och tränar i tibble sen också, vet inte hur det blir men jag ska prata med dom andra om det imorgon.
Men vi hörs iallafall.  P u s s

fredag imorgon, gud så veckorna går fort :o
16 dagar kvar till Ellens födelsedag, och tills jag åker till Thailand :D 

T H A I L A N D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0