kväll med elsa :D



Hello!
Har lite bråttom nu för jag ska alldeles strax gå till Elsa så ska vi kolla på let's dance tillsammans, mysigt! Idag var iallafall dagen som vanligt, Alex var hemma idag igen, men hon kommer garanterat på måndag :D Vi hade cpvikarien idag igen, usch vad jag hatar henne! Menmen, efter skolan följde jag med Elsa hem och vi kollade på Titanic, ääääälskar den filmen! Sen klockan fem ungefär skjutsade mamma mig till tibble där jag skulle träffa Alice, Agnes f och Amanda. Vi skulle öva lite på danserna eftersom danstävlingen i vallentuna är snart :) Menmen, ska inte sitta och trötta ut er nu. Fast juste, jag pratade nyss med Elsa om att vi kanske kunde sova tillsammans hemma hos någon imorgon också, vi får prata mer med Lina och Alex sen imorgon. Men ja. i talk to you later

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad mysigt!! pannkakorna blev väl kanske inte riktigt som pappas då men ganska bra iaf. :) <33

2010-01-22 @ 20:17:53
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0