kommentarer

Jag vill ha mer kommentarer. Jag ser på statistiken att ni läser bloggen, så varför kommenterar ni inte? Jag har sagt saker som jag ska ändra på, men om ni vill att jag ska ändra på något mer så måste ni säga det. Ni får jättegärna skriva en kommentar om ni vill att jag ska ändra på något och på vad isåfall :) Det kan vara allt från att jag ska sluta skriva så mycket om min vardag, att jag ska ordna någon tävling eller så. Så sätt igång att kommentera nu!

Btw. Har haft veckans blogg och den som fick veckans blogg ''priset'' har slutat kommentera helt och hållet även om jag kommenterar din blogg väldigt ofta, så snälla kommentera. Det var meningen att veckans blogg skulle fortsätta kommentera hela tiden (a) men sätt igång nu bara, alla som läser bloggen ska inte lämna den utan någon kommentar ;) men puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, din blogg är bra anna :)

2010-01-23 @ 21:22:25
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du kan gärna lägga upp fler bilder :D dom behöver inte vara nya, jag la upp bilder från när jag var liten lixom :) <3

2010-01-23 @ 22:11:32
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0