kan man ha tråkigare ?

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att en viss person fick reda på en viss sak heheh
Vad gjorde du klockan 08.00 imorse? sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Satt vid datorn och drogade musik ;)
Vad var det sista du sa högt? ''men säg inte så!"
Det senaste någon sa till dig? ''nej jag vet''
Vad har du druckigt idag? oboy, päronfestis, läsk och mjölk :p
Vad var det senaste du åt? ris och kött
Vad var det senaste du köpte? en bulle
Vad är det för färg på din ytterdörr? svart
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt och kallt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, oftast
Sover du tugnt: haha ja det gör jag..
Drömmer du mardrömmar? inte alls ofta, men det händer
Trivs du med ditt jobb? jobbar inte, men i skolan trivs jag som fan
Favoritklädsel: haha , typ mjukisbyxor och någon tröja.. eller tights ?
Favoritlåt just nu: My heart will go on, celine dion
Vad ser du om du tittar till höger? Ett fönster
Vad gör dig glad just nu: Inte så mycket faktiskt, eller jo.. tänker på en speciell person
Vad ska du göra härnäst? Typ fortsätta lyssna på låten, älskar den!
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu: Lite ledsen, men ändå glad
Favoritgodis: Gillar typ allt godis hah
Kläder just nu: Gråa mjukisbyxor och en blå tröja
Sommarplaner: Åka till Rhodos igen, annars bara hemma vad jag vet nu
Hur många kuddar sover du med? 2 stycken
Spelar du något instrument? Nej
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska lugnt ;)
Vad är viktigast för dig? Vännerna, familjen, dansen och ''den där speciella'' :p
Är du kittlig? Haha, ja, men visar det typ inte när någon kittlar mig
Snarkar du? Hah japp, men oftast bara när jag är förkyld
Stjärntecken? Tvilling
Äckligaste insekten? spindlar tror jag
Vad längtar du mest efter just nu? Alla mina söta vänner, och ..... (a) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0