fredagsmyys

Nu är det paus från let's dance så passar på att blogga lite. Har egentligen ingenting att skriva, men därför kan jag passa på att lägga in bilden på mitt hår som jag lovade er :) Det är ganska stort och ''fluffigt'' som ni ser på bilden nedanför.
Jamen, let's dance börjar väl snart igen så, vi hörs imorgon. Möjligtvis om dte blir något litet till inlägg ikväll, men vi får se. puss på er och sussa sött! ♥


var tvungen att klippa bort halva mitt ansikte, ser helt
saiko ut, osminkad och allting -.- dörför ser
inte håret lika stort ut, men stort är det (a) ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv. haha tack så mkt, men jättecoolt hår!! Men asså det ser ut som att du har mascara. När vi var och badade i går så träffade vi agnes och agnes i din dansgrupp, dom skulle typ dansa i tibble tror jag. <33

2010-01-30 @ 10:59:05
URL: http://littlesuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0