kväll

Nu har Elsa gått hem för en stund sen. Vi skulle ju kolla på let's dance, men det blev inte så, vi kollade på Molly och Mattias, sen tröttnade vi och satte oss i mitt rum och kollade på film och pratade istället ;) Lovade er bilder, men jag glömsk som man är så glömde jag det :/ Ska faktiskt försöka att börja ta lite mer bilder än va jag har gjort på senaste tiden, har ju en systemkamera ! :D

Nu sitter jag som vanligt instängd på mitt rum och lyssnar på musik och chattar på msn - haha . Nejmen iallafall, idag när jag kom hem visade mamma mig ett tjockt grått skärp och ett par svarta leggings , som jag behövde, så det har jag på mig nu. Uppdaterar mer sen , kram på er! ♥


let's dance 2010 , ( ledsen för bildkvaliten, men den är tagen från google :p )

Kommentarer
Postat av: Alice

kan du inte visa med en bild hur det såg ut? altså kläderna? :) <3 hehe :D

2010-01-09 @ 11:47:23
URL: http://deenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0