lookbook


från lookbook.nu , kan sitta och kolla på bilder därifrån i flera timmar

h
ejhej ,
Idag var det skola som sagt, och väääärldens bästa också! :) Tänker inte berätta varför , men jag kan säga att första skoldagen efter jullovet börjar perfekt! Vi slutade tjugo över 2 och då följde jag med Elsa och Lina hem och tittade på Top model, sen skulle Lina åka iväg så då gick jag hem och nu sitter jag här (a) ;)
Snart kommer mamma hem tror jag och då ska jag äta middag, sen vet jag inte riktgit vad jag hittar på, men det blir väl datorn såklart- haha . Nejmen jag uppdaterar mer snart iallafall, pussss! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra bästavän<3

annaa, bara jag lina o elsa som vet varför det va den bästa skoldagen :D<3

tycker tyvär inte att det var så av en viss anledning, kan du gissa varför? (aa) menmen.. blir glad av att se dig glad<3

2010-01-07 @ 19:22:01
Postat av: annaa

svar till till bästavän; åh gumman, jo jag vet varför :/ Men jag lovar dig, det kommer hända ! :D <3

2010-01-09 @ 19:52:28
URL: http://byannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0