dansdag! :)





gamla bilder från i somras, :) hah, våga vara annorlunda (a)

H
ej bloggen,
Ellen och Agnes gick hem för en stund sen. Som sagt var vi på workshop idag, det var väl ganska roligt. Förrutom att jag kommer få fruktansvärt mycket träningsvärk imorogn, för när jag satt i spagat så kom läraren och tryckte ner mig och höll kvar mig där i typ 5 år :o  Fy vad ont det gjorde . Och sen så fick vi inte dricka någon gång, att dansa disco i en och en halvtimme utan vatten är väldigt jobbigt, för disco är faktiskt väldigt krävande, även med vatten (a) ;) menmen, efteråt följde Ellen och Agnes med mig hem eftersom vi trodde att vi skulle gå på coachningen halv sju ikväll, men så blev dte inte för varken någon av oss orkade, han körde verkligen stenhårt med oss på workshopen. Men därför var vi bara hemma hos mig och åt middag och busringde lite - haha .

Klockan nio ikväll ska jag slå mig ner framför teven för då börjar en skräckfilm som jag vill se ;) Vi har studiedag imorgon eftersom vi gick tre timmar i skolan igår, därför kan jag se klart på filmen. Men uppdaterar mer sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0