datorn nästa :p

hejhej
nu har jag inte precis någonting att skriva om. Men sötaste Ellen ville att jag skulle blogga lite, så jag gör det för din skull gumman, och för alla andra bloggläsare som läser min blogg förstårs ;) Men jag kan väl berätta lite om dagen, sov ju som sagt över med Lina och Elsa igår. Det var mysigt. Vi kollade på film och sminkade varandra med ögonskugga och läppstift när vi blundade - haha. Men sen iallafall när vi skulle sova låg vi och pratade lite först, men sen när vi släckte somnade Lina direkt, medans jag och Elsa låg vakna i typ flera timmar för Linas akvarium lät så himla mycket. Menmen, idag skulle kunde inte Lina vara med mig och Elsa så vi ringde Alex på eftermiddagen. Men innan det gick jag och Elsa och åkte pulka i indianbacken - haha , var faktiskt roligt :p

Imorgon ska jag träffa alla i dansgruppen så ska vi öva på alla danserna. Det ser jag fram emot, så vi hörs någon mer gång ikväll, och imorgon också :)
PUSS

ellen på bilderna, sööt!


Kommentarer
Postat av: ellen

hihi, tack (a) <3

älskar dig anna ! :)

2010-01-05 @ 19:17:23
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0